reklama

Kupčenie so spánkom

Novorodeniatko vraj v priemere pripraví rodičov o 400 až 750 hodín spánku ročne. Na druhej strane je to ale vraj jediné "mláďa" na Zemi, ktoré sa na svojich rodičov dokáže usmievať. To je jedna z vecí, pre ktoré momentálne zvládam kruhy pod očami. Zároveň si uvedomujem, že dieťa je jediný tvor, na ktorého sa ja usmievam aj keď mi nedá spať a trénuje moje nervy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Materstvo nepochybne mení. Keďže som písala o marketingu myslela som si, že zbytočnosti kupovať nebudem. Viem predsa, že sú to len lákadlá firiem a väčšinou úplne nepotrebné zbytočnosti. Napriek tomu ich mám doma dnes desiatky. Skvelou marketingovou komoditou je aj detský spánok. Hlavne tu v Anglicku. To som predtým netušila. Prekvapil ma hlavne cenník.

Koľko stojí spánok

Ako som zistila, väčšina žien sa bojí nespavosti svojho potomka ešte v čase keď je v brušku. Nazvala by som to syndróm prebdených nocí. Strašia nás nimi susedy, babičky, filmy i časopisy. Nečudo, že sa stal spánok aj výnosným biznisom. Mnoho periodík pre mamičky v Anglicku napríklad nevypustí obálku bez aspoň jednej témy týkajúcej sa spánku. Nehovoriac o "spánkových odborníkoch". V UK ich nájdete tisíce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mnoho z nich sú "vyslúžilé" matky, ktoré doma mali chronického "nespavca". Nakoniec zrejme našli riešenie ako ho uspať a často si myslia, že zaberie na všetky. Iné vďaka svojim deťom nespali celú noc a tak pri nosení na rukách študovali spánok. Dnes sú z nich uznávané expertky. Taká expertka si za hodinu osobnej konzultácie berie aj 150 anglických libier. Ak máte šťastie, môžete si objednať akciový balíček. Poradenstvo na mieru cez email len za 199 dolárov. V tom máte aj jednu otázku zdarma. Ak ich budete mať viac, musíte zase priplatiť. Bohužiaľ sa však tento tovar nedá do 30 dní vrátiť. Nezaberie na vaše dieťatko? Máte smolu a o pár desiatok v peňaženke menej.

Ale ak by sa vám to nechcelo riešiť s expertkou ani trpieť pri tréningu bábätka ako správne spať, je v ponuke aj ďalšia možnosť. Môžete si objednať súkromnú babicu. Mnohé z nich majú v popise veci pre matku začiatočníčku nezaplatiteľné. "Navarím, ožehlím, vyvenčím vášho psa, postarám sa o dieťatko a uspím ho, kým vy si pôjdete odpočinúť alebo sa konečne vyspať," znie jeden z inzerátov. Tuto už cena klesá, len v priemere okolo 10 až 15 libier na hodinu. Páči sa...

Od výmyslu sveta

Človek je tvor vynaliezavý. Niekedy mám pocit, že podnikať sa dá už so všetkým. Koľko by stál "spánok" keby sa predával cez internet? Kúpila by som pár do zásoby... keby náhodou... Myslím si, že nakoniec každý rodič skončí len s jedinou prosbou: "prosím spinkaj"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len pre zaujímavosť: Svetový rekord bez spánku je 18 dní, 21 hodín, 40 minút... Paradoxne nepatrí žiadnemu rodičovi ale nadšencovi z maratónu hojdacích kresiel. Má ale veľkú výhodu. Keď raz bude mať deti, nepripraveného ho nezaskočia. On sa bude ešte stále hojdať kým oni už dávno prehrajú svoj boj s únavou... :)

Lenka Tinkova

Lenka Tinkova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka idealistka, novinárka realistka, zabudnutá spisovateľka ... Momentálne ma najviac fascinuje detský spánok, ktorému sa venujem na svojej stránke www.prosimspinkaj.sk Verím, že všetko sa deje pre niečo a preto som tu :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu