reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Tinkova

Lenka Tinkova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka idealistka, novinárka realistka, zabudnutá spisovateľka ... Momentálne ma najviac fascinuje detský spánok, ktorému sa venujem na svojej stránke www.prosimspinkaj.sk Verím, že všetko sa deje pre niečo a preto som tu :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kupčenie so spánkom

Lenka Tinkova

Kupčenie so spánkom

Novorodeniatko vraj v priemere pripraví rodičov o 400 až 750 hodín spánku ročne. Na druhej strane je to ale vraj jediné "mláďa" na Zemi, ktoré sa na svojich rodičov dokáže usmievať. To je jedna z vecí, pre ktoré momentálne zvládam kruhy pod očami. Zároveň si uvedomujem, že dieťa je jediný tvor, na ktorého sa ja usmievam aj keď mi nedá spať a trénuje moje nervy.

  • 15. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 764x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu